فرشته مخصوص من

اولین یادداشت... اولین دست خط...

1391/12/2 19:12
نویسنده : مامان
205 بازدید
اشتراک گذاری

با نام خدای بزرگمون

منو بابایی تصمیم گرفتیم یه فرشته کوچولو واسه خودمون داشته باشیمفرشته

نمیدونم لایق هستیم یا نه ولی از خدا میخوایم فرشته مارو هر وقت لایق بودیم واسمون بفرسته پایین، و تا اون زمان خودش مواظب فرشتمون باشهقلب

 

امروز این وبلاگ رو درست کردم تا خاطرات روزهای انتظارمو واسه جگرگوشه ام بنویسم، تا روزی که بدنیا بیاد و حرف بزنه  راه بره مدرسه بره ... و تا زمانیکه من زنده باشملبخند

 

بی صبرانه منتظر اومدنت هستم امیدوارم این انتظار خیلی خیلی کوتاه باشه، عزیز دلم زود بیا پیشمون قول میدم مامان خوبی واست باشم، نمی دونی چه برنامه هایی واست دارم،می بوسمتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

♥ مامان آینده ♥
8 اسفند 91 22:17
سلام عزیزم....





ورودت به نی نی وبلاگ رو تبریک میگم...





انشالله همیشه از بهترینها بنویسی ....





انشالله که به زودی خدای مهربون فرشته کوچولوتون رو بفرسته پیشتون





و زیاد منتظرتون نذاره....





ما هم هنوز نی نی نداریم و انشالله اگر خدا بخواد سال دیگه دعوتش میکنیم....










مرسی عزیزم ممنون که نظر دادی ببخش که دیر جواب دادم ...الان سال دیگه است و امیدوارم نی نی شما هم زود زود بیاد پیشتون
در ضمن من شما رو لینک کردم





مامان ایمان
8 فروردین 92 2:25
سلام خواهر عیدت مبارکککککککک

انشالله به سلامتی این کوچولو تون به دنیا میاد با لینک شدن موفقی از این به بعد دوست شیممممممممممممم






سلام یه مــــعــــذرت خـــــــــواهــــــی بزرگ!

ببخشید که بعد از 5 ماه دارم میگم عید شما هم مبارک شرمنده واقعا، عزیزم چرا موافق نباشم من شما رو لینک کردم

وبت رو دیدم ماشالله چه گل پسری داری خیلی خوردنیه 1000 ماشالله از طرف من 2تا بوسش کن محکم

مامانی
16 فروردین 92 16:38
سلام عزیزم


من هم مثل شما تازه وارد هستم خوشحال میشم از وب من هم دیدن کنید .


انشاالله به زودی خبر نی نی دار شدنت رو اعلام کنی. می بوسمت






ممنون عزیزم از لطفت حتما میام، ببخشید بابت تاخیر منم بوووووس در ضمن من شما رو لینک کردم با اجازه


بابای یسری جان
17 تیر 92 17:42
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.


ممنون که قدم رنجه کردید حتما رای میدم امیدوارم جز برنده ها بشه یسری خانوم گل

خاله آویسا
2 مرداد 92 3:30
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین
برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم
همتون رو می بوسم
ان شاالله بعدا جبران کنیم
به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم



عزیزم ممنون چشم حتما رای میدم به این دخمل شکموی ناناز
باز هم به من سر بزن...